יום ראשון, 2 באוקטובר 2011

יוצאים לדרך

למה צריך בעצם לשלב תקשוב בהוראה?
בחיפוש אחר תשובה, צפו בסרטון הבא:





עושה רושם שלמרות שיש כיום קונצנזוס סביב הצורך בשימוש ביישומי מחשב בהוראה, הרי שמידת השימוש בפועל בישומים מתוקשבים משתנה מאוד ממקום למקום: במקומות מסויימים מלמדים תוך שימוש ביישומי מחשב כל העת, ובמקומות אחרים נמצא רק לוח ומחברת.


שאלות רבות מעסיקות את המורים המבקשים לשלב יישומים מתוקשבים, כמו:
- הטכנולוגיה מתקדמת במהירות, ויישומים חדשים צצים חדשות לבקרים. האם צריך להיות במרדף מתמיד?
- האם שילוב תקשוב לא יגרום לאובדן המגע האישי עם התלמידים?
- איך מכינים מערך שיעור שיתאים לפדגוגיה מתוקשבת?
- האם התלמידים בכלל ירוויחו מזה משהו, או אולי יפסידו? ומה לגבי?
- ועוד ועוד.


בבלוג זה אנסה לסקור כלים מתוקשבים (וחינמיים) שונים ואת שימושיהם האפשריים בחינוך,
וכן אפנה למקורות נוספים ומעניינים אודות כלים וגישות פדגוגיות להטמעתם.

אביב

תגובה 1: