למה צריך בעצם לשלב תקשוב בהוראה?
בחיפוש אחר תשובה, צפו בסרטון הבא:
עושה רושם שלמרות שיש כיום קונצנזוס סביב הצורך בשימוש ביישומי מחשב בהוראה, הרי שמידת השימוש בפועל בישומים מתוקשבים משתנה מאוד ממקום למקום: במקומות מסויימים מלמדים תוך שימוש ביישומי מחשב כל העת, ובמקומות אחרים נמצא רק לוח ומחברת.
שאלות רבות מעסיקות את המורים המבקשים לשלב יישומים מתוקשבים, כמו:
- הטכנולוגיה מתקדמת במהירות, ויישומים חדשים צצים חדשות לבקרים. האם צריך להיות במרדף מתמיד?
- האם שילוב תקשוב לא יגרום לאובדן המגע האישי עם התלמידים?
- איך מכינים מערך שיעור שיתאים לפדגוגיה מתוקשבת?
- האם התלמידים בכלל ירוויחו מזה משהו, או אולי יפסידו? ומה לגבי?
- ועוד ועוד.
בבלוג זה אנסה לסקור כלים מתוקשבים (וחינמיים) שונים ואת שימושיהם האפשריים בחינוך,
וכן אפנה למקורות נוספים ומעניינים אודות כלים וגישות פדגוגיות להטמעתם.
אביב
בחיפוש אחר תשובה, צפו בסרטון הבא:
עושה רושם שלמרות שיש כיום קונצנזוס סביב הצורך בשימוש ביישומי מחשב בהוראה, הרי שמידת השימוש בפועל בישומים מתוקשבים משתנה מאוד ממקום למקום: במקומות מסויימים מלמדים תוך שימוש ביישומי מחשב כל העת, ובמקומות אחרים נמצא רק לוח ומחברת.
שאלות רבות מעסיקות את המורים המבקשים לשלב יישומים מתוקשבים, כמו:
- הטכנולוגיה מתקדמת במהירות, ויישומים חדשים צצים חדשות לבקרים. האם צריך להיות במרדף מתמיד?
- האם שילוב תקשוב לא יגרום לאובדן המגע האישי עם התלמידים?
- איך מכינים מערך שיעור שיתאים לפדגוגיה מתוקשבת?
- האם התלמידים בכלל ירוויחו מזה משהו, או אולי יפסידו? ומה לגבי?
- ועוד ועוד.
בבלוג זה אנסה לסקור כלים מתוקשבים (וחינמיים) שונים ואת שימושיהם האפשריים בחינוך,
וכן אפנה למקורות נוספים ומעניינים אודות כלים וגישות פדגוגיות להטמעתם.
אביב
איזה יופי
השבמחקנהדר
נעקוב אחריך.
בהצלחה